Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling, BELLE of iets anders? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

BELLE Magazines bestellen

Waar kan ik BELLE Magazine kopen?

BELLE Magazine is te koop via onze webshop. Veel christelijke boekhandels hebben BELLE ook in de schappen liggen. Heeft de boekwinkel bij jou in de buurt BELLE Magazine niet op voorraad? Dan kun je vragen of ze BELLE voor je willen bestellen. Zij kunnen die doen via het CBC.

Kan ik BELLE nabestellen?

Via de webshop kun je BELLE Magazine nabestellen.

Let op: uitverkochte edities worden niet meer bijgedrukt.

Kan ik een proefnummer bestellen?

Via de webshop kun je een proefnummer bestellen. Als je grotere aantallen wilt, kun je even contact opnemen.

Kan ik gratis BELLE’s krijgen om uit te delen op school/kerk/evenement

Stuur even een berichtje met het aantal BELLE’s en de plaats waar je ze wilt uitdelen, dan kijken we wat we voor je kunnen doen! We vragen hiervoor wel een bijdrage van €1,50 per BELLE plus verzendkosten.

Kan ik een lidmaatschap met factuur krijgen voor school/kerk/club?

Ja, speciaal voor in de mediatheek, kerk of jeugdclub hebben we een bedrijfsabonnement: 2x per jaar BELLE op de mat voor €50,00 per jaar.

Ik heb een boekwinkel, hoe kan ik jullie producten bestellen voor in de winkel?

Inkoop van BELLE magazine voor boekwinkels verloopt via CBC ‘t Gulden Boek in Houten. Onze eigen uitgaven (bijbelleesroosters, posterboek, ansichtkaarten e.d.) zijn op dit moment alleen als particulier in onze eigen webshop te koop.

Willen jullie ons sponsoren?

We zijn een stichting die deels draait op giften. Daardoor is het voor ons lastig je werkvakantie/sponsorloop/evenement te sponsoren.

Lidmaatschap / Abonnement

Hoe kan ik lid worden van BELLE & hoeveel kost het?

Klik hier om lid te worden. Je wordt lid voor minimaal 1 jaar. Een BELLE-lidmaatschap kost €35,95 per jaar als je in Nederland woont. Woon je in het buitenland dan kost het €47,95 per jaar. We verzenden BELLE Magazine over de hele wereld. Je lidmaatschap gaat per direct in. Je ontvangt dan de eerstvolgende editie zodra deze verschijnt. Wil je je lidmaatschap starten met de laatst verschenen editie? Dit kan je aangeven in het inschrijfformulier!

Hoe kan ik BELLE cadeau geven?

Klik hier om een BELLE lidmaatschap cadeau te geven aan iemand anders. Het lidmaatschap gaat per direct in. We versturen dan de eerstvolgende editie zodra die verschijnt. We hebben ook een leuke cadeaubon om uit te printen en te geven. Geef je een BELLE lidmaatschap cadeau aan iemand die niet op jouw adres woont, dan stopt het cadeaulidmaatschap automatisch na één jaar.

Wat is het BELLE Membership

Lid zijn van BELLE is méér dan alleen lid zijn van BELLE Magazine. Je krijgt 2 superdikke Magazines, een BELLE Memberpakket, het enige echte BELLE Bijbelleesrooster 2.0 een exclusieve nieuwsbrief met winacties, korting op de BELLE-dag, op BELLE Crew en in de webshop en nog veel meer.

Wanneer komt de nieuwe BELLE?

BELLE Magazine verschijnt 2x per jaar, in mei en in het najaar. Klik hier om te zien wanneer je het volgende magazine kunt verwachten.

Help, ik heb BELLE niet gekregen! Wat nu?

Heb je je magazine op de verschijningsdatum nog niet binnen? Het kan zijn dat de post wat vertraging heeft. Heb je je magazine de vrijdag na deze datum nog steeds niet ontvangen, geef het dan hier door, zodat we kunnen zorgen dat je je magazine zo snel mogelijk alsnog ontvangt. Ook als je de BELLE beschadigd hebt binnengekregen, kun je dat doorgeven via de ledenservice pagina.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wil je je adres wijzigen? Dit kan je heel makkelijk zelf doen via de ledenservice pagina. Wil je je rekeningnummer wijzigen of wil je iets anders wijzigen in je abonnementsgegevens? Gebruik hiervoor het formulier Contactformulier Abonnement. Vermeld duidelijk je oude én je nieuwe gegevens. 

Let op!
In je webshop account kun je niet je adres wijzigen voor BELLE Magazine.

Hoe kan ik opzeggen?

Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, behalve een kado-abonnement. Deze loopt automatisch na 1 jaar af.  Je wordt lid voor minimaal 1 jaar. We hanteren een opzegtermijn van 2 maanden. Je kunt opzeggen via onze ledenservice pagina.

Kan ik mijn lidmaatschap overdragen aan mijn zusje?

Dat kan! Neem even contact op via het Contactformulier Abonnement. Geeft daarbij je eigen naam en de naam en geboortedatum van je zusje door. Als de betaalgegevens wijzigen moet je die ook even doorgeven (nieuwe naam van rekeninghouder, nieuw rekeningnummer, BIC-code).

Ik moet mijn abonneenummer invullen, maar ik ben deze kwijt?

Vul het formulier Opvragen abonneenummer in op de ledenservice pagina. Je abonneenummer wordt dan gemaild naar het mailadres waarmee je bij ons in het systeem bekend bent.

Huis van Belle steunen

Hoe kan ik jullie steunen?

Supertof dat je ons werk wilt ondersteunen. Klik hier om meer te lezen over de verschillende manieren waarop je ons kunt steunen.  

Een eenmalige gift kun je ook rechtstreeks overmaken naar :

IBAN nummer  NL27 TRIO 0198 0054 58
tnv Stichting Huis van Belle.
Vermeld erbij dat het om een (eenmalige) gift gaat

Alle mogelijkheden

Zijn jullie ANBI?

Nee, helaas zijn we op dit moment nog niet geregistreerd als ANBI. We hopen de registratie komend jaar te verkrijgen.

Werken / Stage

Ik moet een maatschappelijke stage doen, kan dat bij BELLE?

Als je in de bovenbouw zit en in de buurt van Utrecht woont kun je altijd even contact opnemen.

Ik moet stage lopen voor mijn opleiding, kan dat bij BELLE?

Zeker! We bieden voor verschillende opleidingen mogelijkheden. Klik hier voor meer informatie.

Hebben jullie ook betaalde functies?

Nee, op dit moment helaas nog niet. We hebben wel een fantastische team van vrijwilligers die zich wekelijks/maandelijks inzetten voor BELLE. Check hier onze vacatures

Zoeken jullie nog schrijvers?

Vind je het leuk om te schrijven voor BELLE? Stuur dan een mail met je motivatie en twee proefartikelen over een onderwerp naar keuze naar info@huisvanbelle.nl. Vertel ons ook over welke onderwerpen je het liefst zou schrijven en waarom. Vergeet niet je contactgegevens en leeftijd te vermelden.

Shop

Is er een minimum bestelbedrag?

Ja, we hanteren een minimum bestelbedrag van €2,50 exclusief verzendkosten. 

Welke betaalmethodes zijn er?

Je kunt uitsluitend betalen via Shopify Payments.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten.  

Wanneer wordt mij bestelling verzonden?

We doen ons best om jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Alle brievenbuspost en pakketpost wordt verzonden via PostNL. Huis van Belle is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte bestellingen of eventuele vertraging van PostNL. 

Heb je 7 dagen na je besteldatum nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met shop@huisvanbelle.nl

Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van één product?

Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één stuk op voorraad. Als je er meer wilt hebben kun je contact met ons opnemen via shop@huisvanbelle.nl

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht je niet tevreden zijn over je bestelling? Of heb je een andere reden? Stuur dan meteen na ontvangst van jouw bestelling een e-mail naar shop@huisvanbelle.nl met jouw ordernummer, jouw gegevens en wat je graag wilt retourneren. Dan nemen wij contact met je op, over het retourproces.

- Het risico van retourzenden ligt bij degene die de zending retourneert. Je dient retouren ten alle tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Huis van Belle is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retour artikelen.

- LET OP! De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen.

- Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden i.v.m hygiëne.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, kun je de bestelling kosteloos retour sturen. 

Neem hiervoor eerst contact op met shop@huisvanbelle.nl

Ik ben een zakelijke klant, kan ik ook een grote bestelling plaatsen? 

Dat kan meestal, neem even contact op met shop@huisvanbelle.nl

Mijn vraag staat er niet tussen!

Heb jij een andere vraag met betrekking tot producten of bestellingen. Neem dan contact met ons op via shop@huisvanbelle.nl. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Overig

Kan ik jullie bellen?

Nee, wij werken met vrijwilligers die een paar uur per week voor BELLE werken op wisselende dagen en uren. Daarom hebben we geen telefoonnummer en doen we alles via de mail.

Stuur een bericht

Hebben jullie ook een app?

Helaas, een app hebben we nog niet. Staat wel op ons verlanglijstje hoor!

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons een mail via het contactformulier!

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten