Via de webshop kun je BELLE Magazine nabestellen.
Let op: uitverkochte edities worden niet meer bijgedrukt.
Via de webshop kun je een proefnummer bestellen. Als je grotere aantallen wilt, kun je even contact opnemen.
Stuur even een berichtje met het aantal BELLE’s en de plaats waar je ze wilt uitdelen, dan kijken we wat we voor je kunnen doen! We vragen hiervoor wel een bijdrage van €1,50 per BELLE plus verzendkosten.
Ja, speciaal voor in de mediatheek, kerk of jeugdclub hebben we een bedrijfsabonnement: 2x per jaar BELLE op de mat voor €50,00 per jaar.
Inkoop van BELLE magazine voor boekwinkels verloopt via CBC ‘t Gulden Boek in Houten. Onze eigen uitgaven (bijbelleesroosters, posterboek, ansichtkaarten e.d.) zijn op dit moment alleen als particulier in onze eigen webshop te koop.
We zijn een stichting die deels draait op giften. Daardoor is het voor ons lastig je werkvakantie/sponsorloop/evenement te sponsoren.
Klik hier om lid te worden. Je wordt lid voor minimaal 1 jaar. Een BELLE-lidmaatschap kost €35,95 per jaar als je in Nederland woont. Woon je in het buitenland dan kost het €47,95 per jaar. We verzenden BELLE Magazine over de hele wereld. Je lidmaatschap gaat per direct in. Je ontvangt dan de eerstvolgende editie zodra deze verschijnt. Wil je je lidmaatschap starten met de laatst verschenen editie? Dit kan je aangeven in het inschrijfformulier!
Klik hier om een BELLE lidmaatschap cadeau te geven aan iemand anders. Het lidmaatschap gaat per direct in. We versturen dan de eerstvolgende editie zodra die verschijnt. We hebben ook een leuke cadeaubon om uit te printen en te geven. Geef je een BELLE lidmaatschap cadeau aan iemand die niet op jouw adres woont, dan stopt het cadeaulidmaatschap automatisch na één jaar.
Lid zijn van BELLE is méér dan alleen lid zijn van BELLE Magazine. Je krijgt 2 superdikke Magazines, een BELLE Memberpakket, het enige echte BELLE Bijbelleesrooster 2.0 een exclusieve nieuwsbrief met winacties, korting op de BELLE-dag, op BELLE Crew en in de webshop en nog veel meer.
BELLE Magazine verschijnt 2x per jaar, in mei en in het najaar. Klik hier om te zien wanneer je het volgende magazine kunt verwachten.
Heb je je magazine op de verschijningsdatum nog niet binnen? Het kan zijn dat de post wat vertraging heeft. Heb je je magazine de vrijdag na deze datum nog steeds niet ontvangen, geef het dan hier door, zodat we kunnen zorgen dat je je magazine zo snel mogelijk alsnog ontvangt. Ook als je de BELLE beschadigd hebt binnengekregen, kun je dat doorgeven via de ledenservice pagina.
Wil je je adres wijzigen? Dit kan je heel makkelijk zelf doen via de ledenservice pagina. Wil je je rekeningnummer wijzigen of wil je iets anders wijzigen in je abonnementsgegevens? Gebruik hiervoor het formulier Contactformulier Abonnement. Vermeld duidelijk je oude én je nieuwe gegevens.
Let op!
In je webshop account kun je niet je adres wijzigen voor BELLE Magazine.
Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, behalve een kado-abonnement. Deze loopt automatisch na 1 jaar af. Je wordt lid voor minimaal 1 jaar. We hanteren een opzegtermijn van 2 maanden. Je kunt opzeggen via onze ledenservice pagina.
Dat kan! Neem even contact op via het Contactformulier Abonnement. Geeft daarbij je eigen naam en de naam en geboortedatum van je zusje door. Als de betaalgegevens wijzigen moet je die ook even doorgeven (nieuwe naam van rekeninghouder, nieuw rekeningnummer, BIC-code).
Vul het formulier Opvragen abonneenummer in op de ledenservice pagina. Je abonneenummer wordt dan gemaild naar het mailadres waarmee je bij ons in het systeem bekend bent.
Supertof dat je ons werk wilt ondersteunen. Klik hier om meer te lezen over de verschillende manieren waarop je ons kunt steunen.
IBAN nummer NL27 TRIO 0198 0054 58
tnv Stichting Huis van Belle.
Vermeld erbij dat het om een (eenmalige) gift gaat
Nee, helaas zijn we op dit moment nog niet geregistreerd als ANBI. We hopen de registratie komend jaar te verkrijgen.
Als je in de bovenbouw zit en in de buurt van Utrecht woont kun je altijd even contact opnemen.
Zeker! We bieden voor verschillende opleidingen mogelijkheden. Klik hier voor meer informatie.
Nee, op dit moment helaas nog niet. We hebben wel een fantastische team van vrijwilligers die zich wekelijks/maandelijks inzetten voor BELLE. Check hier onze vacatures.
Vind je het leuk om te schrijven voor BELLE? Stuur dan een mail met je motivatie en twee proefartikelen over een onderwerp naar keuze naar info@huisvanbelle.nl. Vertel ons ook over welke onderwerpen je het liefst zou schrijven en waarom. Vergeet niet je contactgegevens en leeftijd te vermelden.
Ja, we hanteren een minimum bestelbedrag van €2,50 exclusief verzendkosten.
Je kunt uitsluitend betalen via Shopify Payments.
De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten.
We doen ons best om jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen te versturen. Alle brievenbuspost en pakketpost wordt verzonden via PostNL. Huis van Belle is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte bestellingen of eventuele vertraging van PostNL.
Heb je 7 dagen na je besteldatum nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met shop@huisvanbelle.nl
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één stuk op voorraad. Als je er meer wilt hebben kun je contact met ons opnemen via shop@huisvanbelle.nl
Mocht je niet tevreden zijn over je bestelling? Of heb je een andere reden? Stuur dan meteen na ontvangst van jouw bestelling een e-mail naar shop@huisvanbelle.nl met jouw ordernummer, jouw gegevens en wat je graag wilt retourneren. Dan nemen wij contact met je op, over het retourproces.
- Het risico van retourzenden ligt bij degene die de zending retourneert. Je dient retouren ten alle tijde voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Huis van Belle is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retour artikelen.
- LET OP! De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen.
- Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden i.v.m hygiëne.
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Wanneer je bestelling is beschadigd tijdens het transport, kun je de bestelling kosteloos retour sturen.
Neem hiervoor eerst contact op met shop@huisvanbelle.nl
Dat kan meestal, neem even contact op met shop@huisvanbelle.nl
Heb jij een andere vraag met betrekking tot producten of bestellingen. Neem dan contact met ons op via shop@huisvanbelle.nl. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Nee, wij werken met vrijwilligers die een paar uur per week voor BELLE werken op wisselende dagen en uren. Daarom hebben we geen telefoonnummer en doen we alles via de mail.
Helaas, een app hebben we nog niet. Staat wel op ons verlanglijstje hoor!
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer